2016/11/07

Reportaż ze ślubu Diany i Radosława


O Dianie i Radku pisałam w związku z ich sesją narzeczeńską, o której mogliście przeczytać TUTAJ. Tym razem chciałabym Wam przedstawić reportaż, ślubny który miałam przyjemność dla nich wykonać.

To był dzień pełen radości, szczęścia i wspaniałych doznań! W dodatku Diana i Radek nie wyglądali na zbyt zdenerwowanych, co pozwoliło mi na uwiecznieniu ich naturalnych reakcji oraz emocji. Coś cudownego dla fotografa!

Obejrzycie zatem detale podkreślające indywidualny klimat tego dnia, przygotowania w towarzystwie mamy Panny Młodej, ujęcia z uroczystości ślubnej, a także wesela pełnego atrakcji dla gości i niespodzianek dla Młodych. Jeżeli o mnie chodzi, to dawno nie widziałam tak zaangażowanej we wszelkie zabawy rodziny i znajomych! Ochotników nigdy nie brakowało :)

A już niedługo na blogu pojawi się post z ich sesją poślubną, która (podobnie jak sesja narzeczeńska) do standardowych nie należała... ;)

Tymczasem, zapraszam do obejrzenia reportażu!




 



 


 
  





  










 






 











 
  













  






 

 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz